Mystery Case Files: Dire Grove
De legende wordt door velen beschouwd als een sprookje, bedoeld als een eng verhaal voor het slapen gaan. Onlangs is er in het Verenigd Koninkrijk echter een oud voorwerp opgegraven, waaruit blijkt dat de duistere legende op waarheid berust! Gebruik je verstand en verborgen talenten om een groep vermiste studenten op te sporen in Mystery Case Files: Dire Grove.