One Piece: Romance Dawn
Samen met Luffy, Zoro en de rest van de Straw Hat Crew pas je de personages aan en stort je je in het gevecht! Bepaal zelf hoe jij de piratenkoning wordt in de avontuurlijke RPG One Piece: Romance Dawn voor Nintendo 3DS.
Beleef het One Piece-verhaal helemaal vanaf het begin. Gebruik je beste tactieken in de beurt-voor-beurt-gevechten tegen beroemde bazen als Buggy, Arlong en Crocodile. Breng je tegenstander totaal van de wijs door aanvallen handig aan elkaar te schakelen en rond het gevecht dan af met een spectaculaire superactie! Ga in level omhoog om de eigenschappen van je personage te verbeteren en nieuwe bewegingen vrij te spelen, zodat je altijd een streepje voor hebt.
Verken allerlei locaties uit de wereld van One Piece, zoals Orange Town, Baratie en Arlong Park. Zoek ingrediënten die je kunt omvormen tot handige nieuwe voorwerpen voor onderweg.