Beleef spannende strandavonturen met je Petz! Zorg voor allerlei honden, katten en zes exclusieve, exotische dieren zoals een dolfijn en een ijsbeer.
Verken de stad, voltooi missies en beleef de grappigste avonturen met je Petz. Breid je stad uit, verwelkom nieuwe huisdieren en speel nieuwe gebouwen vrij zoals een park voor exotische diersoorten!