Professor Layton en de Erfenis van de Azran
Het langverwachte volgende hoofdstuk van Professor Laytons puzzelavonturen komt aan het licht, op Nintendo 3DS!
Het laatste hoofdstuk van de Professor Layton-serie laat je puzzels oplossen over de hele wereld, met het meest ambitieuze avontuur van de speurende heer tot nu toe. Na het ontvangen van een mysterieuze brief waarin wordt beweerd dat er een levende mummie is ontdekt, reizen Layton en zijn team af naar een stad diep in het poolgebied. Daar bevrijden ze een jongedame uit een gevangenis van ijs, wat een groots avontuur in beweging zet. Een luchtschip neemt ze mee naar spectaculaire locaties, op het spoor van de raadsels van eeuwenoude beschavingen.