Powersliding krijgt een hele nieuwe dimensie in 3D!
Ridge Racer is een klassiek racespel uit de speelhallen, met expertise geoptimaliseerd voor drama op het dubbele scherm op Nintendo 3DS! Met een keur aan racebanen verdeeld over drie lokaties, waaronder straten in een stadse omgeving en verlaten woestijnen, zul je elke wending van de weg de baas moeten worden om je rivalen te verslaan.