The Rabbids zijn vrij en het is aan jou om ze te vangen! Jaag op meer dan 100 Rabbids in zeven verschillende werelden en maak je verzameling compleet in Rabbids Rumble voor Nintendo 3DS en Nintendo 3DS XL.
Speel hilarische nieuwe minigames waarin je Rabbids in allerlei benarde situaties belanden. Deze maken volledig gebruik van alle interactieve functies van de Nintendo 3DS, waaronder Augmented Rabbidity en 3D-beelden. De Rabbids bezitten een aantal behoorlijk heftige vaardigheden en elk van je Rabbids betreed het strijdperk met een eigen, unieke vechtstijl. Probeer ze uit in grappige gevechten, hetzij in de eenspelerstand of tegen vrienden, terwijl je je verzameling Rabbids traint en sterker maakt.
Rabbids Rumble bevat een combinatie van strategie en voor de serie zo kenmerkende maffe humor voor een geweldig beurtelings gevechtssysteem. Augmented Rabbidity laat de wezentjes zien op een nog nooit eerder vertoonde manier, met minigames waarin ze door de vloer komen, elkaar bevechten op je keukentafel of door de lucht vliegen!
En zelfs als je onderweg bent, zal het gevecht nooit stoppen! Met de StreetPass-functie kun je je scores delen, training-bonussen verdienen en zeldzame Rabbids en voorwerpen vrijspelen door het ontmoeten van andere spelers. Speel zoveel mogelijk gevechten als je kunt om leuke nieuwe content vrij te spelen!
Ook zul je elke week nieuwe zeldzame Rabbids naar je Nintendo 3DS kunnen downloaden, via de SpotPass-functie, om zo je maffe collectie nog verder te vergroten.