SENRAN KAGURA 2: Deep Crimson
SENRAN KAGURA 2: Deep Crimson voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen is een snelle beat 'em up met aangedikte comboketens, heel veel speelbare personages, hilarische tussenfilmpjes en een overvloed aan actie!
Volg de Hanzo Academy en Hebijo Shinobi Academy in hun strijd voor respectievelijk goed en kwaad. Deze keer is er echter een groter kwaad aan zet: de tirannieke magnaat achter de Hebijo Academy is vastbesloten Japan in chaos te storten met zijn vernietigende leger demonen! Kunnen de twee scholen samenwerken en gezamenlijk de confrontatie aangaan met dit levensgrote gevaar?
Voor het eerst moeten twee shinobi-krijgers van rivaliserende scholen hun krachten bundelen. Het combosysteem voor twee personages biedt ruimte voor spectaculaire en vernietigende gezamenlijke aanvallen. Twee spelers kunnen tevens een team vormen en het verhaal of de speciale missies samen spelen via ad hoc of online multiplayer.