SENRAN KAGURA Burst
Speel twee verschillende verhalen, elk met hun eigen perspectief. De Hanzō-meisjes geloven dat ze vechten met gerechtigheid aan hun zijde, maar zijn hun methodes altijd juist? De Hebijo-meisjes vechten als huurlingen voor de hoogste bieder, maar wat als hun motieven niet zo simpel zijn als ze lijken?
Vernietig je tegenstanders met je favoriete, weelderige ninja-meisje. Gebruik snelle stoten, vluchtreeksen, combo's, superaanvallen, onthullende cut-scenes en sexy Ninja Arts!