Shin Megami Tensei: Devil Survivor Overclocked
Tokio, ooit een levendige stad die miljoenen inwoners herbergde, is nu een plaats geregeerd door angst. De mensen zijn in de steek gelaten door de regering en overgelaten aan de genade van demonische indringers die alles dreigen te vernietigen. Vecht om de afgesloten stad te ontsnappen in Shin Megami Tensei: Devil Survivor Overclocked, een intense RPG voor Nintendo 3DS en Nintendo 3DS XL.
Je zit dus in de val in Tokio en zult gewichtige beslissingen moeten nemen, waardoor sommigen in leven blijven en anderen een vreselijk lot moeten ondergaan. De wereld redden is niet belangrijk: je hoogste prioriteit is jezelf in veiligheid te brengen. Wat voor keuzes je ook maakt, je kunt uitkijken naar verschillende mogelijke eindes en een speciaal te ontdekken extra hoofdstuk dat 8th Day heet.
Versla machtige monsters in strategische, op beurten gebaseerde gevechten, bied op demonen in veilingen om ze te rekruteren en creëer nieuwe soorten door demonen te fuseren. Manipuleer hun krachten en produceer een leger van duivelse bondgenoten om tegenstanders te verslaan. Maak gebruik van de zwakke punten van je vijanden voor het verdienen van extra beurten die het voordeel in een gevecht bij jou leggen. Maar wees voorzichtig: tegenstanders kunnen ook jouw zwakheden blootleggen en onmiddellijk hun verloren beurten terugeisen!
Ga de uitdaging aan in de normale stand of kies de gemakkelijke stand om meer ervaringspunten en valuta te winnen na elk gevecht. Met een uitgebreid en ongebruikelijk verhaal dat zich afhankelijk van jouw keuzes ontwikkelt, naast compleet ingesproken stemmen, is Shin Megami Tensei: Devil Survivor Overclocked een RPG om nooit te vergeten.