Ga samen met Snoopy op avontuur! Verken plekken uit zijn verbeelding en ga op zoek naar Charlie Brown en je andere vriendjes. Met Woodstock en de Beagle Scouts aan zijn zijde kan Snoopy nieuwe vaardigheden vrijspelen en speciale moves gebruiken op dit magische avontuur.
Tussen de levels door kun je beroemde Peanuts-strips zien. Ga op zoek naar verborgen Beagle Scouts om een bijzondere verrassing vrij te spelen en verzamel onderweg extra krachten en beloningen!