Maak er een apenbende van in Super Monkey Ball 3D!
Super Monkey Ball zoals je dat nog nooit hebt meegemaakt! Sluit je aan bij AiAi en zijn vrienden, en baan je kantelend en rollend een weg naar de wereld van 3D!
Verlies jezelf in een levendige wereld, waarin je kronkelend en draaiend zo snel mogelijk alle bananen moet verzamelen. Speel daarna samen met vrienden en ga als eerste over de finish in Monkey Race of maak je op voor een manisch contactgevecht in Monkey Fight.