Race tegen de klok en red een vervloekt land van de ondergang in The Legend of Zelda: Majora’s Mask 3D, dat exclusief voor de Nintendo 2DS en 3DS wordt uitgebracht. In deze remake van de game voor de Nintendo 64 vind je verbeterde graphics en functies, terwijl het gevoel van de oorspronkelijke game bewaard blijft. Beleef een meeslepend en angstaanjagend avontuur in een geheimzinnige wereld.
Ga samen met Link op pad om het land Termina te behoeden voor een gruwelijk lot. Binnen drie dagen stort de maan op de aarde, waardoor alles en iedereen zal worden verwoest. Met de magische Ocarina of Time moet Link door de tijd reizen en dezelfde drie dagen steeds opnieuw beleven om een ramp te voorkomen en de wereld te redden. Verken iedere uithoek van Termina, waaronder gevaarlijke kerkers, verraderlijke bergen, giftige moerassen, een spookachtige woestijn en een uitgestrekte oceaan, om de plannen van de Skull Kid te dwarsbomen.
Op je tocht moet je verschillende maskers verzamelen. Sommige zien er alleen mooi uit, maar andere geven je speciale krachten waar je normaal niet over beschikt. Gebruik maskers om met dieren te praten, je als de gesmeerde bliksem voort te bewegen, of een compleet andere gedaante aan te nemen! Verander in een Deku Scrub, een Goron en een Zora, en gebruik hun speciale krachten om door de lucht te vliegen, over het land te rollen en door het water te zwemmen!
Je moet je kostbare tijd optimaal gebruiken en al je vaardigheden uit de kast halen om de inwoners van Termina te helpen, Majora's Mask terug te krijgen en de krachten te verzamelen die je nodig hebt om de Skull Kid tegen te houden. Beleef dit grandioze avontuur op de Nintendo 2DS en 3DS. Het aftellen is begonnen... Kun jij de wereld redden in slechts drie dagen?
Hoewel je deze game kunt spelen op de oorspronkelijke Nintendo 2DS en 3DS, kun je met de ingebouwde C-stick van de New Nintendo 3DS en New Nintendo 3DS XL de camera bewegen en overal in Termina om je heen kijken.