Breng de ongelooflijke slakkenstunts van Turbo tot leven!
Turbo: Super Stunt Squad is een razendsnel racespel boordevol actie, met de indrukwekkende personages uit de nieuwe film. Elk speelbaar personage heeft zijn eigen straatstijl en baanbrekende vaardigheden die van pas komen als ze respect willen verdienen met sprongen, drifts, grinds, flips en andere supergave stunts. Gebruik de beste vaardigheden om power-ups te verdienen, je personage aan te passen, sluipweggetjes te ontdekken en de race te winnen in de adembenemende omgevingen van Turbo!"