Word Wizard 3D
Word Wizard 3D is een verzameling van klassieke woordspellen. De speler wordt uitgenodigd om woorden te maken, samen te stellen en te zoeken tijdens verslavend en fascinerend gameplay. De moeilijkheidsgraad loopt geleidelijk op als de spelers verder in het spel komen, waardoor het geschikt voor alle leeftijden is.