Paper Mario
Mario is dan wel tweedimensionaal, maar dit avontuur is allesbehalve oppervlakkig! Paper Mario combineert op briljante wijze de dwaasheden van de heldhaftige loodgieter met een hilarische RPG-missie bomvol onverschrokken personages en maffe uitdagingen.
Ga op een spannende reis door het Paddenstoelenrijk om de Star Spirits, die gevangen worden gehouden door de machtsbeluste Bowser, te bevrijden.