BLEACH: The 3rd Phantom
Ontdek verbluffende geheimen over het BLEACH-universum en begin een strategische strijd met Matsuri of Fujimaru Kudo in BLEACH: The 3rd Phantom – het eerste BLEACH-strategiespel op de Nintendo DS!
In BLEACH: The 3rd Phantom kun je zelf kiezen met wie van de Soul Reaper-tweeling je wilt spelen: Matsuri of Fujimaru Kudo. Als je keuze is gemaakt, begint een strijd tegen legers vurige vijanden in een tijdperk dat voorafgaat aan de populaire tekenfilmserie van BLEACH. Het verhaal voorziet in een stortvloed aan nieuwe plotdetails die een verbluffend inzicht geven in de achtergronden van het BLEACH-universum.
Vorm en commandeer je eigen team van acht Soul Reapers in de eerste strategische RPG die op het rijke BLEACH-universum is gebaseerd. Als je tijdens gevechten ervaringspunten hebt verdiend, kun je deze zelf over je teamleden verdelen, om zodoende voor de eindstrijd met de vijand het ultieme Soul Reaper-leger te creëren. Er zijn meer dan vijftig personages om voor de beurt-voor-beurt-gevechten te selecteren, en natuurlijk beschikt elk personage over zijn eigen speciale aanvallen, inclusief unieke Bankai-acties.
Door in het verhaal te vorderen, komen steeds meer heftige wapens en nieuwe personages beschikbaar. De Story Mode biedt maar liefst dertig uur gameplay. Als deze spelstand is voltooid kun je je team nog verder ontwikkelen in de BLEACH Mode, waarin je dertig verschillende beproevingen in kracht en behendigheid voor je kiezen krijgt. Naast dit alles kun je het ook direct tegen een vriend opnemen via draadloze communicatie. Wie van jullie heeft het sterkste team?
BLEACH: The 3rd Phantom levert een geheel nieuwe ervaring in de BLEACH-serie, een ervaring die zich kenmerkt door strategische diepgang, interessante keuzes en coöperatieve mogelijkheden. Ben jij strateeg genoeg om deze strijd aan te durven?