Crash: Mind over Mutant
In Crash: Mind Over Mutant wil de tot leven gewekte Neo Cortex de wereld brein voor brein veroveren! Hiervoor hebben Cortex en N. Brio een nieuw kwaad gefabriceerd – een tekstensturend, multifunctioneel apparaat, dat de geesten van zowel mutanten als buideldassen kan beheersen. Gewapend met een heldere geest en bliksemsnelle reflexen, moet Crash zijn vrienden, de titanen, bevrijden en orde op zaken stellen!
Crash hoeft dit avontuur niet in zijn eentje te voltooien. In de coöperatieve stand kun je namelijk voor het eerst samenwerken met Coco, het zusje van Crash. Dankzij haar unieke vermogens om schatten te vinden, krijgt het avontuur een heel nieuwe dimensie.