Hello Kitty Big City Dreams
Als Kitty naar de grote stad gaat om haar dromen over een luxe leventje uit te laten komen, wordt het pas echt leuk! In Hello Kitty Big City Dreams voor de Nintendo DS raken de schattige diertjes uit Hello Kitty verzeild in een spannend avontuur, barstensvol minigames. De grote stad zit vol plekjes om te ontdekken en je kunt er allemaal nieuwe vrienden maken!
Kitty White heeft huis en haard in Sanrio Town verlaten om het te gaan maken in de stad. Ze verhuist naar een doodgewone flat aan de buitenkant van de stad, maar droomt van een luxe penthouse in het centrum.
Jij speelt Kitty en gaat met de DS-stylus op onderzoek in de stad. Daar kun je 16 minigames spelen, waarin je moet dansen, serveren in een restaurant, je gevoel voor mode laat zien en nog veel meer. Door het winnen van deze minigames verdien je Friendship Points (vriendschapspunten). Hiermee kun je nieuwe kleding en hebbedingetjes kopen en Kitty een mooier appartement bezorgen.
Je kunt dan wel vriendschapspunten verdienen, maar dat haalt het niet bij echte vriendschap! In de stad komt Kitty vele personen uit de Hello Kitty-wereld tegen, waarmee ze vriendschap kan sluiten. Je kunt in het spel ook e-mails van ze ontvangen.
Hoe meer Kitty anderen kan helpen, hoe sneller haar dromen uitkomen… Allemaal met jouw hulp!