KORG DS-10
Maak je eigen muziek met een draagbare versie van één van de meest geliefde studiosynthesizers ooit. De KORG DS-10 biedt toegang tot de klassieke interface van de beroemde KORG MS-10 analoge synthesizer, waardoor je unieke geluiden en nummers kunt maken met een apparaat dat in de palm van je hand past.
De KORG DS-10 is een compleet programma met allerlei geliefde functies die je snel en gemakkelijk kunt bedienen via het touchscreen van de Nintendo DS. Maak geheel naar eigen smaak je geluiden en beats, en gebruik deze in nummers die zo eenvoudig of ingewikkeld zijn als je zelf wilt. Je kunt bijvoorbeeld nieuwe geluiden creëren door met je vingers over het touchscreen te wrijven, of twee poorten met elkaar verbinden door simpelweg een lijntje ertussen te trekken met je stylus. Zo kun je op je Nintendo DS genieten van dezelfde mogelijkheden die talloze muzikanten vonden in het klassieke apparaat van KORG, dat zo’n vijfentwintig jaar geleden het licht zag.
Je kunt natuurlijk in je eentje aan je nummers knutselen, maar de KORG DS-10 software laat je ook een draadloze verbinding maken met maximaal zeven vrienden om samen te musiceren. Je kunt ook zes verschillende tracks die je maakte opslaan, waardoor allerlei mogelijkheden om live op te treden ontstaan.