Lego Star Wars: The Complete Saga
Grijp je lichtzwaard en reis naar een sterrenstelsel hier ver, ver vandaan in Lego Star Wars: The Complete Saga voor Nintendo DS! Dit spel laat je beroemde scènes uit alle zes de Star Wars-films opnieuw beleven en het legendarische verhaal komt zo volledig tot leven in de palm van je hand!
Lego Star Wars: The Complete Saga voor DS combineert twee eerdere Lego Star Wars-spellen in één pakket en stopt er een hele stapel extra's bij. Daardoor is het mogelijk om als meer dan 160 van je favoriete personages te spelen. Probeer de Force onder de knie te krijgen om te bewijzen dat je een ware Jedi bent! Het spel bevat ook de subtiele humor die zo kenmerkend is voor de serie. Ontketen de Force met de stylus en het touchscreen van je DS!
Fans van de voorgaande Lego Star Wars-spellen zullen zich kunnen verheugen op 30 levels die speciaal voor de DS gecreëerd zijn, inclusief de hectische achtervolging op premiejager Zam Wessell uit Star Wars Episode II. Een nieuwe Challenge Mode, extra Force Powers en exclusieve DS-minigames zorgen ervoor dat het nieuwste spel uit de serie tot grote hoogten stijgt.
Natuurlijk is geen enkel Lego Star Wars-spel compleet zonder de mogelijkheid om je eigen personage stukje voor stukje op te bouwen. In Lego Star Wars: The Complete Saga kun je een nagenoeg uniek personage samenstellen, aangezien je de beschikking hebt over de uiterlijke kenmerken van Star Wars-personages uit alle films. Geef Lego Star Wars: The Complete Saga dus alle ruimte op je Nintendo DS. May the Force be with you!