Loving Life with Hello Kitty & Friends
Hello Kitty is terug voor een nieuw en schattig avontuur op de Nintendo DS. Het favoriete witte kitten van iedereen maakt graag nieuwe vrienden en schiet minstens zo graag haar goede vrienden te hulp. Je kunt haar bij deze en vele andere uitdagingen helpen in Loving Life with Hello Kitty & Friends voor Nintendo DS.
In dit spel kun je meteen aan de slag met Hello Kitty en haar beste vrienden uit het Sanrio-stal, inclusief Badtz Maru, Little Twin Stars, Cinnamoroll en My Melody. Je kunt Kitty's kamer verkennen, helpen in de winkel, geld verdienen op het smikkelplein, winkelen, of lekker ontspannen en spelen met Hello Kitty's vriendjes.
In de winkels hult Kitty zich in superschattige uniforms om de vrienden te helpen die de winkels beheren. Je kunt bijspringen in het restaurant, de bloemenwinkel, de supermarkt, de speelgoedwinkel en de bakkerij. In elke winkel tref je een vriendje die wel wat hulp kan gebruiken, en overal kun je leuke minigames spelen.
Je kunt niet alleen je vrienden een handje helpen, je kunt Kitty ook aan een baan helpen op het smikkelplein. Daarmee verdien je zogeheten "Puro", wat je aan van alles kunt besteden. Je kunt snacks en lekkernijen maken in de hotdogshop, de sandwichwinkel, de snackbar, de verse-sappenwinkel of de ijssalon - zolang je maar van al dat lekker afblijft als je buikje begint te rommelen. Elk baantje laat je een unieke minigame spelen. Als je wint is dat niet alleen goed voor je humeur maar ook voor je portemonnee, want daar verdien je Puro mee!
Als je eenmaal wat geld hebt verdiend, wordt het tijd om de winkels eens als klant te bezoeken. Je kunt alles kopen wat je wilt, inclusief toffe meubels, snacks, prachtige kostuums en zelfs krasloten - wie weet wat je wint? Eenmaal weer thuis in Kitty's kleurrijke huis kun je het fotoalbum bekijken, van kleding en accessoires wisselen, je ruimte opnieuw inrichten met nieuwe meubels, of de gekochte snacks oppeuzelen. Mmmm! En als je eenmaal klaar bent met werken, winkelen, kleding en inrichting, kun je nog meer fun beleven in de acht spellen die je samen met Kitty's beste vrienden kunt spelen.
Duik in de beeldige en kleurrijke wereld van Loving Life met Hello Kitty & Friends op de Nintendo DS, en ontdek hoe leuk het is om altijd vriendelijk te zijn en je vrienden te helpen!