Als Super Hero City wordt bedreigd door Dr. Doom en zijn Lethal Legion van superschurken, kan alleen een echte held de stad redden! Gelukkig is er aan helden geen gebrek in Marvel Super Hero Squad want Wolverine, Hulk, Thor, Iron Man, Silver Surfer, Captain America en vele anderen zijn meer dan bereid hun supersterke schouders onder de goede zaak te zetten en korte metten te maken met elke vijand.
Marvel Super Hero Squad is gebaseerd op de gelijknamige tekenfilmserie en wekt al je favoriete helden en schurken met al hun superkrachten tot leven op de Nintendo DS. Vecht samen met een vriend tegen slechterik Dr. Doom en zijn Lethal Legion in de zes gigantische, spectaculaire campagnes van de Adventure-stand, of strijd met vier spelers tegelijk in de superheftige Battle-stand.
Elk personage beschikt over zijn eigen speciale aanvallen, waarvan je via het touchscreen kracht en bereik kunt bepalen. Je kunt ook aangepaste combo-aanvallen gebruiken om vijanden hard en doeltreffend te vellen. In de Battle-stand kun je kiezen uit meer dan 20 superhelden en superschurken om te strijden in dynamische omgevingen die op gevarieerde manieren hun invloed op de strijd doen gelden.
Of je nu strijd voor het goed of voor het kwaad, in Marvel Super Hero Squad kun je knokken tot je erbij neervalt!