Help Naruto met het verwerken van zijn verleden en leid hem naar zijn lotsbestemming in Naruto Ninja Destiny 2 - European Version. Ninja Destiny 2 is verkrijgbaar voor de Nintendo DS en bevat: 25 speelbare personages, een van actie vergeven verhaalstand en de mogelijkheid om je te bewijzen tegenover je vrienden in de stand voor meerdere spelers.
In de verhaalstand kun je genieten van een geheel nieuwe verhaallijn, die speciaal voor het spel in het leven is geroepen. Naruto heeft een bittere nederlaag geleden tegen zijn vroegere vriend Sasuke en zal zich moeten vermannen. Door te trainen met de ninja van Leaf Village kun je zijn gevechtsvaardigheden naar een hoger niveau tillen. Stuur Naruto door 3D-omgevingen, maak contact met andere personages en versla iedereen die je tegen wilt houden, op weg naar Naruto's lotsbestemming.
In de battle-spelstand neem je het op tegen je vrienden in bliksemsnelle ninjagevechten. Kies uit 25 personages voordat je je verfijnde vechtkunsten laat zien. Voor het eerst in een Naruto-spel kun je ook de arena betreden als een van de populaire Hokage-personages. De stemacteurs van de originele anime-serie zetten elke trap en stoot extra kracht bij.
Voor welke spelvariant je ook kiest, de populaire serie komt op stijlvolle wijze tot leven op de DS. De unieke mogelijkheden van de draagbare spelcomputer zorgen voor een overvloed aan nieuwe manieren om als winnaar uit de strijd te komen.