Dalmatiër & vrienden
Stop een puppy in je Nintendo DS! Kies je eigen hondje uit verschillende populaire rassen en verzorg en train je trouwe viervoeter met behulp van het touchscreen en de ingebouwde microfoon. Zorg voor je puppy en speel met meer dan 100 voorwerpen zoals tennisballen, frisbee's en zelfs allerlei kledingstukken. Leer je hond trucs uit te voeren via de stemcommando's die je zelf verzint.Train je pups naar behoren en neem deel aan gehoorzaamheids- en beweeglijkheidswedstrijden. Win deze toernooien en verdien geld waarmee je nieuwe voorwerpen kunt kopen of zelfs nieuwe honden om je eerste pup gezelschap te houden. Laat je honden uit in de buurt om nieuwe honden te leren kennen of kom draadloos in contact met andere Nintendogs via de innovatieve Bark Mode (blafstand). Deze stand registreert andere Nintendogs in de buurt wanneer je DS in de slaapstand verkeert.