Pokémon Pearl
De nieuwe generatie Pokémon verovert de wereld in Pokémon Diamond en Pokémon Pearl voor de Nintendo DS! Dankzij meer dan 100 nieuwe Pokémon, touchscreenbesturing en online speelmogelijkheden via de Nintendo Wi-Fi Connection, is dit het allergrootste Pokémon-avontuur ooit! In Pokémon Diamond en Pokémon Pearl worden spelers uitgedaagd om de Sinnoh-regio te verkennen. Dit gebeurt tijdens een ongelofelijk diepgaand RPG-avontuur, waarbij je overal nieuwe Pokémon tegenkomt! Onder de Pokémon die hun debuut maken bevinden zich Mime Jr., Lucario en Weavile. Ook de drie Pokémon waar je mee kunt beginnen zijn nieuw. Spelers kiezen uit Chimchar van het type Fire, Piplup van het type Water en Turtwig van het type Grass. Laat het avontuur beginnen!
Een van de beste onderdelen van de Pokémon-games is de mogelijkheid om te ruilen en te vechten met andere Pokémon Trainers. Dankzij de Nintendo DS kun je een draadloze verbinding leggen met andere Pokémon-fans. Dit kan via de lokale draadloze verbinding of de Nintendo Wi-Fi Connection. Hierdoor kunnen spelers nu ruilen en vechten met Pokémon Trainers van over de hele wereld! In Pokémon Diamond en Pokémon Pearl is het ook mogelijk om voice-chat te gebruiken, waardoor je online kunt praten met je vrienden. In Pokémon Diamond en Pokémon Pearl krijgen Trainers ook de mogelijkheid om te spelen met de Pokémon die ze gevangen hebben in de Game Boy Advance-games Pokémon Emerald, Pokémon FireRed, Pokémon LeafGreen, Pokémon Ruby en Pokémon Sapphire.