Beleef onvergetelijke avonturen op zwevende eilanden in het avonturenspel Solatorobo Red the Hunter, exclusief voor de Nintendo DS-systemen.
Betreed een wereld vol epische actie in deze fantasievolle RPG met beeldschone graphics van wereldberoemde ontwerpers als Nobuteru Yuki en animaties van MADHOUSE. Je neemt de rol aan van Red Savarin, een 17-jarige mensachtige hond, en zijn robot Dahak. Samen strijden jullie met enorme, robotachtige “mecha” en andere vijanden tijdens een reis over de mythische zwevende eilanden van de Shepherd Republic. Na een toevallige ontmoeting met de mysterieuze Elh, raakt Red tegen zijn zin in betrokken in een avontuur waarin hij de wereld moet bevrijden uit de vernietigende klauwen van de boosaardige Lares.
Er zijn verschillende spelvarianten in Solatorobo, zoals “Quests”, waarin je geld moet verdienen en je Hunter-level kunt laten stijgen door missies te voltooien. In het speltype “Battle” moet je robotachtige tegenstanders optillen en kapot gooien voor ervaringspunten die de levensbalk van Red verlengen.
Het verhaal ontvouwt zich in twee delen met elk diverse hoofdstukken. In dit verhaal is het jouw taak om de eilandachtige staat van de aarde te verdedigen en te voorkomen dat alles wat erop leeft wordt vernietigd!
Solatorobo is voor elke speler toegankelijk, zit vol snelle actie en bevat maar liefst 20 uur geweldige gameplay. Zorg dat je Solatorobo Red the Hunter niet mist als deze op 1 juli 2011 in Europa wordt gelanceerd, exclusief voor de Nintendo DS-systemen.
Bekijk het video-gedeelte voor een serie trailers in afleveringen; in totaal zullen er vier nieuwe video's geplaatst worden, met tussenpozen van twee weken, tot de release van het spel op 1 juli 2011, dus blijf de site in de gaten houden!