Ultimate Spider-Man
Net wanneer Peter Parker's leven wat meer op rolletjes begint te lopen wordt hij geconfronteerd met Eddie Brock. Deze meedogenloze psychopaat is beter bekend als Venom. Niet alleen is hij net zo sterk als Spider-Man, hij heeft bovendien een gloeiende hekel aan de webslingeraar. Het mooie aan Ultimate Spider-Man is dat je niet alleen tegen Venom hoeft te vechten - je kunt de game ook als Venom spelen! Heb je er genoeg van altijd maar de brave jongen uit te hangen, adopteer dan Brocks moorddadige alter ego en laat een spoor van verwoesting achter in Manhattan. Je kunt altijd nog alles rechttrekken door als Spidey de boel te redden! Via het het Touch Screen kun je vechtmoves aan elkaar rijgen om een stel van de bekendste superschurken aller tijden te verslaan, zoals Electro, de Beetle en de Rhino. Je kunt je strijdkwaliteiten ook aan je vrienden tonen dankzij de draadloze mogelijkheden van de DS. Fans van de webmeester zullen overdonderd raken van de presentatie van de game - de plaatjes lijken direct uit de stripalbums te komen! Het lot van New York ligt in jouw handen...