Yu-Gi-Oh! Nightmare Troubadour
De kaarten van Yu-Gi-Oh! maken hun opwachting op de Nintendo DS. Nu kun jij gaan duelleren op twee schermen met Monster-, Trap- en Spell Cards. Je gebruikt de stylus en het Touch Screen om je 'deck' te organiseren en dat gaat bijzonder soepel. Op het onderste scherm zie je een 2D-afbeelding van je kaart, terwijl op het bovenste scherm het gevecht heel mooi in 3D wordt weergegeven. Yu-Gi-Oh! lijkt dan ook voor de DS gemaakt te zijn! Er zijn meer dan 1000 kaarten in het spel te vinden dus fans kunnen hier zeker mee vooruit. Wat doe jij met je beurt? Plaats je een monster in de verdediging of in de aanval? Activeer je magische krachten om je wezen extra vaardigheden mee te geven of ga je juist de monsters van je tegenstander tegenhouden? Nightmare Troubador maakt het spelers ook mogelijk draadloos met elkaar te duelleren of kaarten te ruilen. Zelfs als je nog nooit een game als deze gespeeld hebt dan is er in de game een handige gids aanwezig die je snel de fijne kneepjes van de gameplay bijbrengt. Konami heeft met deze DS-game alle troeven in handen...