3 Heroes Crystal Soul
Crystennia is een eeuwenoud koninkrijk dat Crystal Soul gebruikt als voornaamste energiebron. Het koninkrijk wordt bedreigd door monsters die voortkomen uit Rune Crystals.
Als Crystal Champion, moet je het koninkrijk beschermen door verschillende monsters te verslaan en de energei die ze loslaten te verzamelen.