Laat je auto aan de grond staan en kies het luchtruim!
AiRace is geen doorsnee draagbaar racespel – het is racen op grote hoogten op zijn best! Met 360° aan beweging en een unieke stuurmethode met de stylus, zijn er geen grenzen aan je vliegkunsten. AiRace geeft je de kans om uit negen vliegtuigen te kiezen en het tegen computergestuurde- of menselijke tegenstanders op te nemen in zes exotische locaties. Met geweldige physics, mogelijkheden om je vliegtuig op te waarderen, power-ups op je vliegroute en unieke pracoursen, biedt AiRace net dat kleine beetje meer dan het gemiddelde racespel.