Animal Boxing
Dieren van alle soorten en maten leefden vredig samen in het Forest of Happiness. Maar op een zonnige dag, zomaar uit het niets, dook er een nieuw gezicht op in de buurt. Het was een mens! Vanaf het begin probeerde de nieuwe inwoner uit alle macht om aansluiting te vinden en vrienden te maken onder alle dieren in het woud. Deze mens sprak met de dieren, deed klusjes voor hen, zorgde dat het woud schoon bleef...Maar tijdens al deze pogingen om erbij te horen, gebeurde er iets onverwachts...Iemand opende een boksschool in het Forest of Happiness en alle inwoners vlogen naar de school om te trainen en fit te blijven!Deze onverwachte gebeurtenis deed verdrukte gevoelens ontwaken bij het menspersoon. De nieuwe inwoner besloot de leiding te nemen en de strategie aan te passen om aan iedere woudbewoner duidelijk te maken wie de echte koning van de schepping is.