Artillery: Knights vs Orcs
In Artillery: Knights vs. Orcs, bevechten de ridders en orks elkaar vanaf een afstand met machtige kanonnen. Kies een team en bombardeer je tegenstander met je complete arsenaal. Stel de vuurkracht en schietrichting van je kanon af en vergeet niet op de sterkte en richting van de wind te letten.