Categorieën
Een briljante variatie op het populairste puzzelspel ter wereld!Draai, pas juwelen bij elkaar, explodeer… wauw! Een briljante nieuwe manier om te spelen! Draai explosieve edelstenen en pas ze bij elkaar voor schokgokven aan plezier in deze razendsnelle variatie op het met prijzen bekroonde PopCap-spel.Maak combo's, overwin hindernissen als sloten en bommen, en creëer hooggespannen Flame- en Lightning-edelstenen.Speel de intens leuke Classic-stand of neem het op tegen een vriend in de nieuwe Battle-stand voor 2 spelers! Op wat voor manier je ook speelt, je zult oneindig veel manieren om te winnen ontdekken!