Bomberman Blitz
Bomberman maakt met Bomberman Blitz zijn debuut op de downloadservice, Nintendo DSiWare! Speel het klassieke Bomberman draadloos met 8 vrienden, of online via de Nintendo Wi-Fi Connection. Stippel een passende strategie uit voor de plattegronden, die beide schermen beslaan. Je kunt verschillende instellingen maken voor de plattegronden en voorwerpen die je tegenkomt, waardoor je het spel eindeloos kunt aanpassen. Het lot van Bombermans wereld ligt in jouw handen, in Bomberman Blitz, een hectisch spel voor meerdere spelers uit de Nintendo DSiWare-serie!
Nieuwkomers kunnen het spel leren spelen met de ingebouwde trainingsstand. Verbeter je vaardigheden en leer de velden te spelen met computerbestuurde tegenstanders. En als je denkt dat je de spelregels onder de knie hebt, kun je de strijd online voeren. Met spelers uit de hele wereld is er altijd wel iemand om tegen te spelen. Bomber Blitz is het ultieme in sociaal entertainment, en biedt iedereen die het spel speelt de verslingerende actie van Bomberman – waar en wanneer dan ook!