Cake Ninja: XMAS
Sleep de stylus over het scherm om als een echte ninja sneeuwballen in kleine stukjes te snijden. Hoe meer sneeuwballen jein stukjes snijdt, des te langer kun je blijven spelen en hoe hoger je scores. Hoe lang houd jij het vol?