California Super Sports
California Super Sports is een verzameling van zes unieke spellen die populair zijn in de VS: croquet, dodgeball, lawndarts, rollerblade, shuffleboard arcade en target football. Met een setting van het zonnige Californië en een leuke combinatie van actie, racen en tactische spellen is dit een veelzijdige belevenis!