Christmas Wonderland 2
Het is gekte op de werkplaats van de kerstman en Wonderland zit barstensvol prachtig speelgoed, zuurstokken en ander snoepgoed, maar jouw talent om verloren voorwerpen te vinden is hard nodig. Los lastige puzzels op en speel leuke minigames om te zorgen dat de kinderen stapels cadeautjes uit kunnen pakken op eerste kerstdag!