Color Commando is een nieuw en erg cool puzzelplatformspel.
Het spel begint eenvoudig, maar voor je het weet wordt je omsingeld door vele verschillende soorten gekleurde monsters!
Er zijn vijf werelden, elk met vier normale levels en een sterrenlevel. Je kunt dit level vrijspelen door alle schatten in de vier andere levels te vinden!