In Cute Witch! runner vliegt je personage op haar bezemsteel door een vredige wereld vol fantasy-personages.
CuteWitch! runner is een uitdagend actiespel waarin je vliegt, nog meer vliegt en dan zelfs nog meer vliegt! Haal alle 32 speciale uitdagingen en ga voor de toppositie in de scoreranglijst. Het begint allemaal eenvoudig: je verzamelt sterren, je verdient punten en vliegt langs de wezens... Maar al snel wordt het een wilde race waarin je reactievermogen tot het uiterste wordt getest en je de vele hindernissen op je weg moet omzeilen.