Dancing Academy
Je favoriete dansprogramma is op zoek naar nieuw talent, dus ga snel naar de audities! Kom door de verschillende ronden en dans de ander deelnemers van het podium tijdens de opnames van het tv-programma met je natuurlijke ritmegevoel. Dans op hits die beroemd zijn gemaakt door Madonna, ATC, The Rasmus en nog veel meer!