Beleef een avontuur dat zich afspeelt in de tijd van de dinosauriërs! Red zoveel mogelijk Dodo-eieren door ze in veiligheid te brengen.Gebruik je creativiteit met gemakkelijk te gebruiken hulpstukken: bouw dynamische modellen en pas het terrein aan met een tikje van je stylus. Kneed, borstel, zaag, graaf en gebruik zelfs explosieven! Bijna 100 meeslepende missies, met bonuslevels voor variatie en een heleboel verrassingen om te ontdekken! De schermteksten zijn beschikbaar in het Frans, Engels, Duits, Spaans, Nederlands of Italiaans.