Even tijd voor... Brain Training Cijfers en sommen
Dr. Kawashima brengt zijn beroemde hersentrainingssoftware naar de Nintendo DSi. Deze titel bevat niet alleen leuke nieuwe onderdelen, maar ook de populairste oefeningen uit eerdere Brain Training-titels! Even tijd voor… Dr. Kawashima’s Brain Training: Cijfers en sommen bevat wiskundige uitdagingen en andere leuke oefeningen die je kunt gebruiken om je brein scherp te houden door elke dag een paar minuten te trainen. Naast het doen van wiskundige oefeningen kun je je met deze software ook ontspannen met het spelletje Bacteriën uitroeien. Probeer ook eens de stand Thema’s, waarmee je je acteer- en tekenvaardigheden kunt verbeteren met behulp van de Nintendo DSi Camera, het touchscreen en de microfoon! Deze software bevat uitsluitend Nederlandse schermteksten.