Ren als de wind in deze unieke benadering van klassieke platformspellen! Bestuur een stokmannetje en ren voor je leven over een hindernisbaan, om het doel binnen 10 seconden te bereiken. Beweeg alsof je leven ervan af hangt over platformen, ontwijk gevaar en probeer uit alle macht de uitgang te bereiken in minder dan 10 seconden. Ren je rot over 50 banen en in drie spelstanden.