GO Series presents Escape Trick - Rock City Prison van Intense.
Zet je ontsnapping uit Rock City Prison op touw om onder een gevangenisstraf van 10 jaar uit te komen. Ga elke nacht als de lichten uit gaan aan de slag met je stylus om naar verborgen voorwerpen en geheime aanwijzingen in je cel te zoeken, die je helpen bij je ontsnappingspoging. Combineer de voorwerpen en zet ze op verschillende manieren in om het meeste uit je beperkte hulpmiddelen te halen. Ontdek puzzels en los ze op om speciale hints te ontvangen.