Beleef een stukje Nintendo-geschiedenis met de Game & Watch-reeks voor Nintendo DSiWare. Elke titel is een getrouwe kopie van een klassiek LCD-spel uit de vroege jaren '80, inclusief normale Game A- en alternatieve Game B-spelstanden. Geen enkel Game & Watch-spel zou compleet zijn zonder de ‘Watch’-functie - elke titel bevat dus een volledig functionele klok. Ball was het allereerste Game & Watch-spel ooit gemaakt. Als jongleur (nu bekend als Mr Game & Watch), moet je de broze ballen zo lang mogelijk in de lucht houden. Voor elke gevangen bal scoor je punten. Laat geen enkele bal vallen, of het is 'game over'! Game A bevat twee ballen om te jongleren en Game B heeft drie ballen, die elk 10 punten waard zijn, per gevangen bal.