Op 14 april 1912 kwam het enorme schip de RMS Titanic in aanvaring met een ijsberg en zonk binnen drie uur. Het schip is inmiddels al verschillende malen onderzocht, maar nu krijg jij de taak om opnieuw onderzoek te verrichten!
Ga naar de bodem van de oceaan en ontdek de prachtige geheimen die zich schuilhouden in dit eens zo majestueuze schip. Onderzoek in 14 missies de 17 locaties en probeer de geheimen van de Titanic te onthullen.