I am in the movie
Door gebruik te maken van visuele effecten kan deze software je letterlijk in beroemde Hollywoodfilms plaatsen. Nu kun je zelf acteren of regisseren, en beroemde scènes naspelen of geheel nieuwe scènes creëren.
Misschien heb je wel eens op YouTube gezien hoe je de visuele effecten uit films kunt namaken. Maar om daadwerkelijk zulke effecten te maken heb je hele dure software nodig. Bovendien kost het ook veel tijd om het gebruik van dat soort software onder de knie te krijgen. Met deze software kun je echter in enkele seconden al Hollywood-achtige special effects creëren.
Het programma past de videobeelden van de Nintendo DSi-camera via beeldbewerking aan terwijl je opneemt. Vervolgens kan het de visuele effecten uit verschillende beroemde Hollywoodfilms namaken. Je kunt de visuele effecten zelf aanpassen en er foto's of YouTube-video's mee maken.