Jagged Alliance
Jagged Alliance is het langverwachte debuut van de veelgeprezen Jagged Alliance-serie op Nintendo DSi - een van de grootste strategiespelseries aller tijden. Jagged Alliance levert een explosieve combinatie van rpg en op beurten gebaseerde strategische gevechten, waardoor je helemaal met de personages meeleeft. Met een delicate mix van technologie, tactische zetten en strategische planning, plus een zenuwslopend verhaal, zal Jagged Alliance ten volle aanspraak maken op je strategische talenten.