Kung Fu Dragon
Diep in het legendarische woud, blaast de mystieke waterval kracht en energie in de training van degenen die de ultieme uitdaging willen aangaan. Drie uitverkoren krijgers zullen de eervolle opdracht om de volgende Kung Fu Dragon te worden, moeten voltooien.