Stijg op en bereik nieuwe hoogten van plezier met een puzzelspel dat niet van deze wereld is! In Link ‘n’ Launch, moet je een raket lanceren door tegels om te keren en te roteren om de motor van je raket van brandstof te voorzien. In de Mission-stand heb je slechts drie minuten om de volgende planeet te bereiken, en zul je snel tegels moeten verbinden, terwijl je je raket op koers houdt. Denk om niet verplaatsbare tegels heen en verzamel speciale tegels waarmee je je racket kunt verbeteren of extra tijd krijgt. In de Puzzle-stand, moet je een route opstellen via welke alle brandstof- en pijplijntegels worden gebruikt en je het scherm leegspeelt. Met 100 puzzels om uit te spelen, is dit een uitdaging die niet van deze wereld is!